Üdv, davida vagyok.
Tartalomkészítő és kommunikációs tanácsadó

Hitelességet, megbízhatóságot, személyes értéket kínálok.
Nem az enyémet, az Önét.
Szövegíróként és kommunkációs tanácsadóként úgy írok, hogy a márkája szerethető, kedves, magávalragadó és őszinte legyen.
Az, hogy időt spórol velem, plusz ráadás.
Éveket dolgoztam az egyik legnagyobb multinacionális cég marketingkommunikációs osztályának PR részlegénél, így megrendelői és szolgáltatói oldalról is van rálátásom a vállalati, vállalkozói kommunikációra.
Ha az öné kész káosz, és rendszerre, stratégiára, vonzó tartalmakra van szüksége mind az online kommunikációjában, mind offline, keressen meg!
Amennyiben a teljes kommunikációs tehertől meg kíván szabadulni, kérje prémiumszolgáltatásomat.
Kommunikáció-elemzés
Kommunikációs stratégia
SEO-zott blogbejegyzések
Közösségimédia-posztok
Ha nem mutatjuk meg magunkat, a termékeinket, a szolgáltatásainkat a közösségi médiában, akkor nem is létezünk. Ahhoz, hogy egy vállalkozás egyről a kettőre jusson, folyamatos online-jelenlétre van szükség. De ki képes ennyit posztolni? És főleg miről? Szövegíróként ebben is segíthetek.
PR és cornerstone cikkek
A cornerstone cikkekkel (sarokkőtartalmak) kiemelkedhet a versenytársak közül, egy jól megírt PR-cikkel pedig elkerülheti a direktreklám-hatást.
Prémiumszolgáltatás
- Marketingkommunikációs elemzés,
- 2 hónapra szóló kommunikációs stratégia,
- 8 SEO-zott, közepes hosszúságú blogbejegyzés,
- 16 közösségimédia-poszt jogtiszta képekkel együtt,
- 1 db PR-cikk, valamint
- 1 db cornerstone cikk
Aktív partner
Elfogyasztott kávé
SEO-zott cikk
Rendbe teszem a kommunikációját
Keressen meg, ha
- nem tudja, hogy kommunikációja célt ér-e az ügyfeleinél.
- tudni akarja kommunikációja erősségeit, gyengeségeit.
- életképes kommunikációs stratégiára van szüksége.
- ha csak a SEO hiányzik a szövegeiből.
- minőségi tartalmakkal növelni akarja követőbázisát.


A jó szövegíró
Ezt még tudnia kell
Olyan is gyakran előfordul, hogy már meglévő oldalakat kell újrafogalmazni, keresőoptimalizálni, frissíteni. Persze van még kismillió lehetőség a PR-cikkektől kezdve a recenziókon át a hivatalos levelekig, de ez utóbbiak azért ritkábban fordulnak elő kisvállalkozások esetében.
Én mindegyikkel foglalkozom, így számos tématerületen különböző megrendelésigényeket teljesítek. Ezért tartom fontosnak, hogy felhívjam a figyelmeteket egy-két tudnivalóra velünk, szövegírókkal kapcsolatban. Például az időre.

Rólam mondták
Nézze meg, hogy írok…
Jópofa farpofa
A csoportban azzal szórakoztunk, hogy kinek mije fáj. Nálam épp a farpofa volt soron, mégpedig a jobb. Az van ugyanis, hogy bizonyos helyzetekben – kéretik nem rosszra gondolni – begörcsöl. Mondtam is magamnak, hogy oké, hogy a karate rúgások nem olyan könnyen...
Észérvek, megértés vagy ökölharc? Te hogy vitatkozol?
Ha az ember kimegy az utcára, vagy csak felcsapja a gépét, azon nyomban száz meg száz vitába ütközik. Persze ez most eufémizmus a javából, hiszen vita helyett inkább veszekedést kellene írnom, sőt a legtöbb esetre vonatkozóan dúvadak esztelen harcát. Igen, akár az...
Belga migráns, húzzál haza!
Ezt mondták a minap a férjemnek, és most először eszembe jutott, hogy talán félnünk kellene. Szerinted is? Bevallom, soha eszembe sem jutott, hogy a páromnak baja lehetne a nevéből. Abból pedig, hogy nekem is, pláne nem. Tiszteletből vettem fel a férjem nevét,...
Kérdezz/en bátran!
