Üdv, davida vagyok.

Tartalomkészítő és kommunikációs tanácsadó

Hitelességet, megbízhatóságot, személyes értéket kínálok.

Nem az enyémet, az Önét.

Szövegíróként és kommunkációs tanácsadóként úgy írok, hogy a márkája szerethető, kedves, magávalragadó és őszinte legyen.

Az, hogy időt spórol velem, plusz ráadás.

Éveket dolgoztam az egyik legnagyobb multinacionális cég marketingkommunikációs osztályának PR részlegénél, így megrendelői és szolgáltatói oldalról is van rálátásom a vállalati, vállalkozói kommunikációra.

Ha az öné kész káosz, és rendszerre, stratégiára, vonzó tartalmakra van szüksége mind az online kommunikációjában, mind offline, keressen meg!

Amennyiben a teljes kommunikációs tehertől meg kíván szabadulni, kérje prémiumszolgáltatásomat.

Kommunikáció-elemzés

A marketingkommunikációs elemzés lényege, hogy egyben vizsgálom az adott oldal és a hozzátartozó más online, esetleg offline felületek kommunikációját és az ügyfélre gyakorolt hatását. Tehát tartalomstratégiai (inkl. szövegírói) és ügyfélszempontból is elemzem a kommunikációját. Ezzel kettős tükröt mutatok, amely elősegítheti a hatékonyabb kommunikációt.

Kommunikációs stratégia

Sokan azért nem érnek el sikereket a napi posztjaikkal, írásaikkal, mert ad hoc módon, ötletszerűen posztolnak. Nem hangsúlyozhatom elégszer, ezzel nem megyünk semmire. Hányszor futok bele olyan megosztásokba, amelyek valaki más szakmai hozzáértését hangsúlyozzák ahelyett, hogy az ügyfél maga állna elő ilyen témákkal. No, ehhez kell a stratégia.
Z

SEO-zott blogbejegyzések

A SEO ma már alap és elengedhetetlen “nyűg”. Egyre többen vallják, hogy már önmagukban a SEO-zott blogbejegyzéseknek köszönhetően is előrébb lehet kerülni a keresők találati listáján, nincs szükség a teljes weboldal keresőoptimalizálására. Veszíteni valója biztosan nincs, bármelyik nézetet is vallja. Ön megmondja a témát, én pedig hozom az ügyfélvonzó szövegeket.

Közösségimédia-posztok

Ha nem mutatjuk meg magunkat, a termékeinket, a szolgáltatásainkat a közösségi médiában, akkor nem is létezünk. Ahhoz, hogy egy vállalkozás egyről a kettőre jusson, folyamatos online-jelenlétre van szükség. De ki képes ennyit posztolni? És főleg miről? Szövegíróként ebben is segíthetek.

k

PR és cornerstone cikkek

Amennyiben reklámcikket szeretne megjelentetni a vállalkozásáról, vagy egy komoly szakmai anyagra van szüksége, keressen meg.

A cornerstone cikkekkel (sarokkőtartalmak) kiemelkedhet a versenytársak közül, egy jól megírt PR-cikkel pedig elkerülheti a direktreklám-hatást.

Prémiumszolgáltatás

  • Marketingkommunikációs elemzés,
  • 2 hónapra szóló kommunikációs stratégia,
  • 8 SEO-zott, közepes hosszúságú blogbejegyzés,
  • 16 közösségimédia-poszt jogtiszta képekkel együtt,
  • 1 db PR-cikk, valamint
  • 1 db cornerstone cikk

Aktív partner

Elfogyasztott kávé

SEO-zott cikk

Rendbe teszem a kommunikációját

Keressen meg, ha

  • nem tudja, hogy kommunikációja célt ér-e az ügyfeleinél.
  • tudni akarja kommunikációja erősségeit, gyengeségeit.
  • életképes kommunikációs stratégiára van szüksége.
  • ha csak a SEO hiányzik a szövegeiből.
  • minőségi tartalmakkal növelni akarja követőbázisát.

A jó szövegíró

A jó szövegíró Pom Pomra hasonlít: Ha akarja, “olyan, mint egy kifordított bundakesztyű”, de akár Gombóc Artúr csokiválogatása  is lehet.  A lényeg a színészi képességeken és a beleérzésen van. Erre születni kell. Minden más – gördülékenység, kohézió, stilisztika, anyámkínja – tanulható, csak nem ér semmit a szőrpamacs nélkül.

Ezt még tudnia kell

Szövegírót akkor alkalmazunk, ha jó szövegekre van szükségünk. Ez többféle és többcélú is lehet. A legtöbbször weboldalszövegeket, landing oldalakat, reklámszövegeket, blogbejegyzéseket, illetve közösségimédia-posztokat íratnak meg szövegírókkal.

Olyan is gyakran előfordul, hogy már meglévő oldalakat kell újrafogalmazni, keresőoptimalizálni, frissíteni. Persze van még kismillió lehetőség a PR-cikkektől kezdve a recenziókon át a hivatalos levelekig, de ez utóbbiak azért ritkábban fordulnak elő kisvállalkozások esetében.

Én mindegyikkel foglalkozom, így számos tématerületen különböző megrendelésigényeket teljesítek. Ezért tartom fontosnak, hogy felhívjam a figyelmeteket egy-két tudnivalóra velünk, szövegírókkal kapcsolatban. Például az időre.

Nézze meg, hogy írok…

Hogyan lesz szerethető a kommunikációd?

Amikor először találkoztam a kommunikáció kifejezéssel, annyit tudtam róla, mint az egyszeri gyereklány: a kommunikáció az, amikor beszélgetünk egymással. Nem is vettem komolyan azokat, akik ezt a szakot választották maguknak a főiskolán, egyetemen. Hiába voltak...

A Női Karrierváltó Fesztivál hatása egy negyvenes nőre

Olgi szebb, mint ahogy képzeltem, vagy ahogy a fotókon mutatja magát. Bár minden tiszteletem a fényképészeké, és le is borulok a csodálatos fotók előtt, van, amit nem lehet visszaadni. Az a mosoly és kisugárzás, az a kedvesség, amellyel Békéssy Olga, a Női váltó...

Fürödtél már vízaknában?

Kedden lesz egy éve, hogy beköltöztünk a házunkba. Kívülről csupa rom volt, de belül lakhatóvá tettük. Akkor elhatároztuk, hogy egy év múlva folytatjuk a felújítást, amelybe 2 hete bele is vágtunk. A fene gondolta, hogy árvíz lesz belőle. Mert persze ha már lúd,...

Kérdezz/en bátran!

Pin It on Pinterest